
Van 779,00 euro naar 739,00 euro terwijl we de oven net een week hadden. Ik heb het bedrijf gebeld dat ik dat een groot verschil vond en dat ik onze nieuwe oven nog kon retourneren binnen 14 dagen naar het bedrijf en als ik het dan opnieuw bestelde ik 40,00 euro goedkoper was.
Na het bellen moest ik het maar even op de mail zetten met onze bankrekeningnummer. Binnen 1 dag op zondag kregen wij een mail terug dat het verschil van 40,00 euro overgemaakt wordt. Deze 40 euro hadden wij de eerste werkdag op onze rekening.
Wat zal jij doen? Ook het verschil proberen terug te vragen?
Nog nooit over nagedacht, maar het kan natuurlijk wel!
BeantwoordenVerwijderenGoed gedaan en een goede tip voor de toekomst!
BeantwoordenVerwijderenNatuurlijk zou ik het ook doen: het is gratis geld dat een of twee mailtjes kost...
Je hebt groot gelijk. Ik zou het ook geprobeerd hebben. En zoals je zegt, anders kon je het nog retourneren en opnieuw bestellen. Is toch weer 40 euro!
BeantwoordenVerwijderenWebwinkels doen daar meestal niet moeilijk over. Is het artikel binnen 14 dagen na aanschaf toch voordeliger. Dan kun je het verschil terugvragen.
BeantwoordenVerwijderenIk had het laatst online met schoenen. 70 euro voor betaald, een paar dagen later wilde ik een review schrijven. Zag ik opeens dat ze 30 euro goedkoper waren. Ik contact opgenomen met de klantenservice en binnen een week het verschil teruggestort gekregen.
Met dit soort zaken moet je zeker je kans grijpen. Nee heb je en ja kan je krijgen. Het is je goed recht.
BeantwoordenVerwijderenJa, ik denk het wel! 40,- is best veel. Goed dat je actie hebt ondernomen, en dat het bedrijf zo goed reageerde!
BeantwoordenVerwijderenHuisvlijt